Ny vecka o nya tag

Idag har jag¨o älsklingen Chino bara tagigt de lugnt o glidit runt i stan o shoppat :) Hehehe jag hittade ÄNTLIGEN 1 par gympaskor va o leta nästan hela eftermiddagen i går uan o hitta några o i dag hittade jag et par nike för 269 kr hahahah o 10 min innan va ja i en annan affär o där kostade exakt likadan 899kr så snacka om flyt haha o jag hittar ALDRIG saker på rea.. O sen va ja på Puma store o då hittade jag IGEN på rean 2 as mysiga mjukis brallor som Chino köpte t mig :) Han skämmer bort mig så mk min älskade man :) Sen va vi inne på G-star för o leta jeans t mig men hittade inga som ja gilla men baby hittade o DAMN så snygga de va på han :)

Sen efter i vart i stan så drog vi t Farsta o handla mer gips o färg på Panduro så min älskade konstnärs man kunde måla gipsmagen vi gjort o nu så har han gjort en till :) han e helt såld på o göra dem på mig haha han tycker de e skit kul o han gör dem så fina :D

Nu ligger ja i sängen o äter vindruvor o kollar på Scooby på 6:an men känner för att nana e så trött...

Ha de bra alla..




Kommentarer
Postat av: nathalie - nybliven mamma

vad fint det blev :D



Tackk :d ja herregud på lördag är hon 1 månad redan :p

JA GÖR DET :D vill till värmen!! men får vänta tills nästa sommar, turkiet blir ju kallt om 2 månader haha så då vill jag inte åka^^



hopppas allt är braaa med dig och magen!:D

kraam

2010-08-11 @ 17:59:51
URL: http://nathsstep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0