Ännu en dag me massa måsten :P

Shiiit va ja suger på detta o skriva blogg hahaha men kanske inte så konstigt nu när jag har typ 1 miljard saker o fixa innan flytten...
Håller på o kollar upp me vetrinären i filippinerna som e såååååååååååå sega på o svara, vill lixom veta hur lång karantäns tiden är osv. Annars måste jag hitta hem till mina bebisar som gör så ont i hjärtat att ja tror ja dör vill inte :( :(

Baby va o kollade upp vaccinatoner o sånt som måste tas o de va en heeeeeeeel del kan ja lova.. Skönt att ja ska vara kvar längre i Sverige så jag inte behöver stressa med sprutorna för sprutor är det VÄRSTA jag vet e så nålrädd.. Barnmorskan får inte ens ta stick i fingret på mig haha sån mes jag e ja vet hahah..
Håller även på o fixar med mäklaren o så nu när vi ska sälja lägenheten.. Som sagt bara massa måsten o viktiga saker o snart kommer bebis Danilo oxå :) hehe bara 25 dagar men känns som att han e sugen på att titta ut tidagre :P hehehe.. Gick in i vecka 37 i går :) Shit vad tiden har gått snabbt.. Tycker inte det va länge sen jag nyss fick reda på att jag var gravid :P Älskar min mage och att vara gravid :)


Hoppas att ni alla haft en bra dag!






Kommentarer
Postat av: nathalie - nybliven mamma

tack :DJag ska lägga upp biler imorgon på håret :D man ser inte så mycket skillnad men ska försöka ta bättre bilder hihi.



Gud vad avundsjuk jag blir!! packa ner mig och min lilla familj i era resväskor :D

Ja fy haha läskigt och föda i ett annat land :D

tack tack :D



Nej men asså vissa blandningar e helt konstiga..

Typ som Japan/bangladesh.. hallååååå liksom:P

Jaha ja jag vet vart det ligger :D vi var i sthlm igår och härjade runt haha!

kram

2010-08-03 @ 21:46:21
URL: http://nathsstep.blogg.se/
Postat av: ellita - mamma till emilio

Åh, vilken fin gravid mage! Saknar min nu! :(

kram

2010-08-07 @ 11:31:29
URL: http://ellita.blogg.se/
Postat av: Sofie.

Jag tror karantän är 6 månader. Och jag skulle ALDRIG utsätta mina djur för något sådant. fy fan, det är ju som djurplågeri. Då är det bättre att du hittar andra hem åt dom, om du verkligen bryr dig om dom vill säga.

2010-08-12 @ 15:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0