BM i dag :)

Hej hej :)

Va hos barnmorskan i dag, o allt va super bra. Magen har växt 4 cm sens sist vi va där o nu ligger den på nästan 34 cm :) hehe Hjärtat slog på o låg på 140. Danilo är en livlig liten krabat enlgt våran barnmorska hehe o jag håller med han rör sig o sparkar o sprattlar hela tiden :D Helt undetbart hehe tror han försöker vara Thaiboxare som sin far heheh..  Ska tbaka t BM den 10 aug kl 9.

Sen efter vi va där så gick vi hem t våra små byrackor o va ute me dem en runda. Sen kl 2 gick vi över t grannen o fikade o sa grattis t deras dotter Fanny som blev 11 år i dag :) Sen stack vi o handla o kom hem o laga lasange mmm så gott de va....

O nu ligger vi i sängen o bara myse jag o mannen :D Älskar dig massa Chino du är det bästa som finns.. Du o barnenär mitt allt... <3

Ska sussa nu snart men ha de så bra allihopa o godnatt :)




Kommentarer
Postat av: nathalie - nybliven mamma

Ja jag tattuerade mig i vecka 24 tror jag :) förstorade läpparna i vecka 18 också.. ingenfara alls, :P exakt man ska låta de första 12 veckorna passera :).

Ja haha idiot! hatar folk som komenterar annymt!!



Jag ska lägga upp bilder lite senare ikväll :D så håll utkik :D vad gjorde du för tattuering?

kram!

2010-07-30 @ 13:46:41
URL: http://nathsstep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0