Snaaart drar vi :)

Jaha då va det bestämt :D hehehe Jag o älsklingen ska flytta till Filippinerna :D Va på Filippinska ambassaden i dag o fixade med papper så vi båda får dubbla medborgareskap :D och så har vi fixat papper på skatteverket om hindersprövning så nu ska vi gifta oss :D
Har även tagigt kontakt med en veterinär i Filippinerna så dem kan brätta för mig vad jag måste göra för att få ta me mina håriga bebisar India o Jinx. Min förra vovve ade pass så jag tog alltid med henne till Danmark när jag jobbadedär men tror att de kräver massa mer nu hehe men de spelar ingen roll för de ska me :)

Har även suttit nu o kollat på företag där nere som vi funderar på o köpa samt kollat hus hehe fast mannen min har massa mark där nere som vi kan bygga på men jag vill helst ha ett färdig byggt hus på en gång me tanke på att vi har lille Danilo som kommit oxå :) Lääängtr massa efter dig lill prinsen <3
Håller er uppdaterade om va som händer ;)


                  Danilo v.36 (35+5)




                      Mina hårbollar India o Jinx <3




Min kääääääääääääääärlek <3




Kommentarer
Postat av: nathalie - nybliven mamma

Tack! :D

vad snygg den på armen är! fina färger.

Oj att du klarade att sitta så länge haha!

Aha :D sccchnyygt ju! ;D

Haha varför däcka du nästan? jag gjorde också killens namn i vecka 23 tror jag :D



Varför ska ni flytta till fillipinerna? :)

Skönt iallafall, VÄRME! :p

tack :) ska bli spännande att se eran son! Asiat blandning som jag själv är :D



kram

2010-07-31 @ 16:20:42
URL: http://nathsstep.blogg.se/
Postat av: nathalie - nybliven mamma

Hihi tack :D

Men jag la i en askblond färg, men det blev ju inte den färgen haha lurig hårfärg asså.. blev någon ljusbrun askig färg :P



Jaha haha VAD SKÖNT!! tänk om alla tattuerare kunde ha en massagestol till kunderna ;)



Jaha men vad kul!! När flyttar ni då? Vill också bo i värmen! Får nöja mig med att åka utomlands :) skulle ju egentligen åkt till alanya men avbokade ifall bebisen skulle komma tidigare, och det gjorde hon ju :P hon kom 14e juli och vi skulle då kommit hem från resan den 20e juli om vi hade åkt^^..



Japp halv svensk och halv vietnam :). Ja det är fint :D men ska jag vara helt ärlig är ALLA blandningar inte fina.

Vi bor i Uppsala :) ni då?

kramar!



2010-07-31 @ 23:34:41
URL: http://nathsstep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0