En vanlig dag :)

hehe märker att jag inte är så duktig på det här me o blogga hehe.. Men ska försöka bättre mig.

I dag så har jag o älsklingen vart en runda inne i stan o gjort lite små äreneden sen bara vart hemma o packat upp från skåne resan, gjort massa sånna tråkiga måsten som diska, städa o tvättat.. Känns som att tvätten ALDRIG tar slut hahaha tur att man har tvättmaskin hemma :)

Har även vart ute me hundarna massa bland annat vart i hundgården me grannen o deras vovve.. Va mysigt o s dem leka, märks att dem har saknat varandra :)

I morgon ska vi t Barnmorskan kl. 11:00 o mät o lyssna på lille Danilo som nu e inne i v.36 (35+3) Nu är det bara 31 dagar kvar tills våran prins e beräknad men sen vet man juh aldrig om han vill stanna där inne längre lr komm tidigare :P hehe pappa Chino tror att han kommer komma tidigare men jag tycker gott han kan vara där inne ett tag till. De e så mysigt med hans sparkar o rörelser juh :) Älskar verkligen att vara gravid, har haft världens BÄÄÄÄSTA graviditet :D :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0