Danilo badade för första gången igår :)


I går va vi på badhuset med Solange, Gabriel, Maria, Emil, Lilla Gabriel o Lukas o så jag o Danilo :) De va skit kul Danilo badade för första gången me sin gudmor Solange :) De va roligt i 5 min tyckte Danilo haha sen va de lite kallt :P Så då fick han komma upp o mysa me mamma i stället :) hehe Sole köpte ett par skit söta små badbyxor t honom men de e förstora hahah,,. Fast sen när han kommer ner t Filippinerna så ska han ha likadana surf shorts som pappa så klart :)

Vi va på BVC i torsdags 9/9. Och då vägde vi o mätte lill prinsen. Nu väger han 3410g o e 50,5 lång o huvudet e 36,5 så han bara växer o växer :) hehe Dem frågar mig va ja har för super mjöl eftersom han växer så himla mk haha..

Asså han e så himla stark våran son.. När man ska sätta han i knät så tar han emot o vill stå.. Han orkar hålla huvudet uppe och i går när han va 23 dagar så höll han sin nappflaska själv :) Helt sjuukt hehehe...

Nu e vi hemma bara o tar de lugnt me Gabi(Soles Son) medans Sole jobbar sen blir de film mys igen :) hehe

Vi saknar pappa Chino som är i Filippinerna o fixar ordning tills vi ska komma... Vi älskar dig massa o det här e de jobbigaste jag nånsin har vart me om.. Har juh aldrig vart ifrån dig :( Men snart så kommer vi vara tsammans igen.. <3 Mahal Kita För Alltid <3



Helt sluuut efter sitt bad haha så han ligger däckad hos sin tia Maria :)


Så stark han e håller i sin flaska själv :) 23 dagar gammal..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0