Gud va tiden går fort

Heeey.. Har vart jätte dålig o skriva men har haft fullt upp med våran fina son Danilo samt flytt o säljning av lägenhet... Men ska försöka skriva några rader i dag. Som sagt Danilo har kommit nu o jag ska skriva min förlossnings berättelse snart...

I dag har ja inte gjort så mk, ja o Solange(gudmor åt Danilo) va i stan o köpt en overall åt Danilo :) Den e jätte fin :) Gracias washa <3
Efter vi köpt den stack vi t Tensta för o hälsa på Solanges svåger o tia som jobbade på Tensta marknaden.. Va där en stund sen drog vi hem..

Shit va tiden gått snabbt! Folk frågade hur gammal Danilo är o jag svarade: Han är 17 dagar. Känns som att de va i går han kom hehe..
Va hos BVC i fredags o han har gått upp till 3140g. Han vägde 2480g. Och nu är han 49,5 cm lång o när han föddes va han 48cm. O sen huvudet är 36 o när han kom så hade han 31. Så det går bara framåt o han växer så det knakar :) hehehe Han e världens underbaraste bebis fast det säger väll alla om sina barn men han e verkligen speciell min lilla prins o han e så lugn. Enda gången han gråter är när man ska byta blöja. åhhh shit va han gör krig då hehe han fryser om rumpan o pille mannen så då skriker han så han blir alldeles röd o så som hämd kissar han på dig hahaha...

Ne nu ska ja sova me min finaste son.. Mamma o pappa Älskar dig så oerhört mk!!!

God natt allihopa!!



Kommentarer
Postat av: ellita - mamma till emilio

Han var jätte fin<3

2010-09-09 @ 11:12:17
URL: http://ellita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0